Happy Bezday to MAK

Posted by | Posted on 10:05 PM

Hari ini genap sudah usia ibuku 41 tahun...Dalam usia yang sedemikian,rasenya sudah banyak pekara yang dia tempoh..Usaha dan kerja keras untuk membesarkan aku dan adik- adik aku adalah satu pergorbanan yang tidak ternilai.

Walaupun sudah banyak kesalahan yang aku lakukan, tetapi mak masih lagi memaafkan aku. Sepatutnya hari ini aku berada di rumah bersama dia...memberi kucupan mesra dan meraikan hari jadinya...tetapi apakan daya dek kerana tugasan yang terpaksa aku lakukan..terpaksa aku menangguh perjalanan pulang..

Mak...terima kasih sebab sudi menjaga saya sehingga ke hari ini...

Mak, ucapan terimakasih saya tidak hanya di hari ini saja, walaupun hari ini hari jadi mak, tapi bagi saya semua hari yang ada adalah untuk mak… walaupun walaupun sering membuat kekecewaan baru, namun saya berjanji untuk selalu memperbaiki diri.


yang dikasihi anakmu.....

Comments (0)

Post a Comment